Présentation

Le label Oralité de gascogne c’est 3 associations et une société de production qui collaborent et partagent l’envie de transmettre la culture et la langue gasconne.
Lo label oralitat de gasconha que son 3 associacions e ua societat de produccion que trabalhan amassa e partatjan l’enveja de transméter la cultura et la lenga gascona.

 

Eth Ostau Comengés

Logo adssociation Eth Ostau Comengès L’association Eth Ostau Comengés – La Maison Commingeoise – a vu le jour en 2003. Elle est composée d’individus et de représentants de 11 associations occitanes commingeoises. Son but est d’assurer la défense et la promotion de la langue et de la culture occitanes en Comminges. Eth Ostau Comengés joue ainsi un rôle fédérateur auprès des associations adhérentes. elle réalise des collectes et à partir de celles-ci produit des documentaires.
Era associacion Eth Ostau Comengés que neishec en 2003. Qu’ei compausada de personas e d’arrepresentents de 11 associacions occitanas comengesas. Era sua amira qu’ei d’assegurar era defensa e era promocion dera lenga e dera cultura occitanas en Comenge. Atau, eth Ostau Comengés que jòga un ròtle federator dab eras associacons aderentas. Que realisa collèctas e d’aqueras enlà produseih documentaris.


 

Nosauts de Bigòrra

nosauts_bigorra

Nosauts de Bigòrra est une association culturelle née à Tarbes en 1974. Section départementale de l’Institut d’Etudes Occitanes, cette association regroupe des personnes oeuvrant à la promotion et à  la divulgation de la langue et de la culture occitanes et gasconnes pour les Hautes-Pyrénées. Les principales actions de Nosauts de Bigòrra sont l’édition de livres, l’organisation d’événements culturels et la production de documentaires. Elle mène aussi depuis 2006, une vaste opération de sauvegarde et de diffusion de la mémoire orale des Hautes-Pyrénées.

Nosauts de Bigòrra qu’ei ua associacion culturau vajuda en 1974. Seccion departamentau de l’Institut d’Estudis Occitans, que trabalha a la promocion e la divulgacion de la lenga e de la cultura occitanas e gasconas dens las Hautas-Pireneas. Las accions màgers de Nosauts de Bigòrra que son l’edicion de libes, l’organisacion d’eveniments culturaus e la produccion de documentaris. Que mia tanben despuish 2006, ua grana operacion de sauvagarda e de difusion de la memòria orau de las Hautas Pireneas.

Nosauts de Bigòrra – IEO 65

Padouen

65 350 BOUILH-PÉREUILH

Tel./fax. 05 62 93 04 65 – 06 70 16 13 69

E-mail ieo65[at]wanadoo.fr


Numériculture Gascogne

numericultureNumériculture-Gascogne est une association dont le but est, depuis 2006, de concourir par la numérisation – son, image, texte – à la sauvegarde et à la diffusion des patrimoines culturels de la Gascogne.
Numériculture-Gascogne qu’ei ua associacion que tribalha, despuish 2006, entà la numerisacion – son, imatge, texte- la sauvagarda e la difusion deus patrimònis culturaus de la Gasconha.


Media d’Oc

mediadocMedia d’Òc a été créée le 7 mars 2011. Cette société de production a pour objet de produire, réaliser, éditer, diffuser des produits audiovisuels, multimédia, culturels. Elle offre sa force de production aux 3 associations avec qui elle forme le label Oralitat de Gasconha.
Media d’Òc qu’estó creada lo 7 de març 2011. Aquera societat de produccion qu’a per tòca de produsir, realisar, editar, difusir produits audiovisuaus, multimedià, culturaus. Qu’auhereish la sua fòrça de produccion a las 3 associacions dab qui fòrma lo labèl Oralitat de Gasconha.
eget dolor. id, sem, consequat. sed felis mi, ultricies Lorem